상품홍보 бұйымның ауадағы салмағы 30 н - архимед заңын тексеру
페이지 정보
본문
бұйымның ауадағы салмағы 30 н - архимед заңын тексеру [Подробнее...]
Сабақтың тақырыбы: Архимед заңын тексеру. Жұмыстың мақсаты Дененің ауадағы салмағы Р (Н. Есептер шығаруда Архимед заңын қолдану. Ардақ алқаның күмістен жасалғанын тексеру үшін оның салмағын ауада және суда өлшеді. Алюминйден жасалған бұйымның ауадағы салмағы-15 Н. Ығыстырушы күштің дене көлеміне байланысты екенін тексеру. Ығыстырушы күштің сұйық тығыздығына байланысты екенін тексеру. Сабақтың барысы. Сабақтың кезеңі//. Архимед заңын пайдалана отырып, дененің тығыздығын қалай анықтауға болады? Жаңа сабақ. № 6 зертханалық жұмыс. «Архимед заңын зерделеу». Сабақта пайдаланған құрал-жабдықтар: суы бар ыдыс, массасы әр түрлі жүктер, динамометр, мензурка, жіп, мектеп таразысы, көлемдері әр түрлі жүктер және тығыздығы әр түрлі сұйық (су, сұйық май) 1-тапсырма: Су ішінде массасы 100г денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті өлшеу. Дене ығыстырған сұйық салмағы. Ро, Н. Дененің ауадағы салмағы Р, Н. Сұйықтықтағы дене салмағы. Р1, Н. Ығыстырушы күш. Бұйымның ауадағы салмағы 5 н ал оның судағы салмағы 4,5 н. бұйым таза жасалған ба, әлде онда қыстың қоспасы бар ма? пжпжкомек берындерш ертенге. Алюминийден жасалған бұйымның ауадағы салмағы 15 Н, ал суға батырылғандағы салмағы-9,5 Н. Алюминийдің тығыздығын анықтаңдар. /2700 кг/м 3 3. Бұйымның ауадағы салмағы-5 Н, ал оның судағы салмағы-4. Өлшеу нәтижелері: Рауа= 36,4 Н; Рсу= 32,6 Н; Неліктен ауадағыға қарағанда алқаның судағы салмағы аз? В-деңгейі. Алюминйден жасалған бұйымның ауадағы салмағы-15 Н,ал суға батырылғандағы салмағы-9,5 Н. Бұйым. Бұйым (Өнім) белгілі бір өнеркәсіптік соңғы кезеңінің өнімі. [1]. Архимед заңын тексеру. 2.Дененің сұйықта жүзу шарттарын анықтау. 5. Жұмыс. Қуат. Энергия. Физика курсы бойынша оқытылатын энергетикалық түсініктер,. Салмағы. Р 2 ; Н. Архимед күші Алюминийден жасалған бұйымның ауадағы салмағы -15 Н, ал суға батырылғандағы салмағы -9,5 Н. 3. 3.Бұйымның ауадағы салмағы-5 Н ал оның судағы салмағы-4,5 Н. Бұйым. Өлшеу нәтижелері: Рауа= 36,4 Н; Рсу= 32,6 Н; Неліктен ауадағыға қарағанда алқаның судағы салмағы аз? В-деңгейі. Алюминйден жасалған бұйымның ауадағы салмағы-15 Н,ал суға батырылғандағы салмағы-9,5 Н. Бұйымның ауадағы салмағы 5 н ал оның судағы салмағы 4,5 н. бұйым таза жасалған ба, әлде онда қыстың қоспасы бар ма? пжпжкомек берындерш ертенге. Есік бір минутта 4 рет толық айналым жасайды. Әрбір секторға 2 адамнан сыяды. 30 минут ішінде ғимаратқа кіретін адамдардың ең көп санын анықтаңыз. Архимед заңы – аэростатикамен гидростатиканың сұйыққа (газға) батырылған денеге, көлемі сол дененің көлеміндей сұйықтың салмағына тең әрі одан әрқашан да жоғары қарай бағытталған кері.
математика ереже 5 сынып, математика ережелері 3 сынып профессиональная обувь для танцев, туфли для танцев high heels шеңбер суреті, шеңбердің хорда деген не пысықтауыш ережесі, пысықтауыш сөйлем өмірге шексіз ғашық скачать, китапал казахстанско-американский колледж, казахско-американский университет факультеты нейтрофилдер қызметі, лейкоциттер мөлшері жомарттық әлемді өзгерте алама, жомарттық пен кеңпейілділік
атаулы сөйлемді көрсетіңіз - жай сөйлем жазу [Читать далее...]
Әмір Р. Жай сөйлем синтаксисі. Атаулы сөйлемді оқушыларға танытқанда, алдымен оның, өзіндік белгілерін түсіндіріп алып, оларды тілдік фактілермен. Сөйлемді сөз тіркестеріне және сөйлем мүшелеріне қарай талдаңыз. 8-Жаттығу. Жай сөз тіркестері мен күрделі сөз тіркестерін екі бағанға. Білімділік: жай сөйлемнің құрамдық түрлерінен сөздердің білімдерін жетілдіру, күнікейдің жазығы қай жылы жазылды жай сөйлемнің бір түрі атаулы сөйлем және оның жасалу жолдарын түсіндіру, атаулы сөйлемнің ерекшеліктерін. Сөйлемді сөз тіркестеріне және сөйлем мүшелеріне қарай талдаңыз. 8-Жаттығу. Жай сөз тіркестері мен күрделі сөз тіркестерін екі бағанға. Атаулы сөйлем — жай сөйлемнің түрі. Ойға қатысты бір ғана атауыш сөзден немесе сөз тіркесінен арнаулы интонациясы арқылы логик. ыңғайда құралып, баяндау мазмұны мәтінге қатысты айқындалатын бір құрамды сөйлем. А. с. мағынасы жағынан: а) заттың, құбылыстың, болмыстың ақиқаттығын бейнелей атап көрсетеді: Айдала. Көлдің биік қабағы. Білімділік: жай сөйлемнің құрамдық түрлерінен сөздердің білімдерін жетілдіру, жай сөйлемнің бір түрі атаулы сөйлем және оның жасалу жолдарын түсіндіру, атаулы сөйлемнің ерекшеліктерін меңгерту. үйрету; Дамытушылық: Оқушылардың ізденімпаздық, тапқырлық қасиеттерін шыңдау, шығармашылыққа баулу, өз ойларын тиянақты жеткізе білуге дағдыландыру; Тәрб. Сабақтың мақсаты: Білімділік: жай сөйлемнің құрамдық түрлерінен сөздердің білімдерін жетілдіру, жай сөйлемнің бір түрі атаулы сөйлем және оның жасалу жолдарын түсіндіру, атаулы сөйлемнің ерекшеліктерін меңгерту, үйрету. Сөйлем мүшелерінің қатысуына қарай жай сөйлем бірнеше түрге бөлінеді: 1) жақты және жақсыз сөйлем; 2) жалаң және жайылма сөйлем; 3) толымды және толымсыз сөйлем; 4) атаулы сөйлем. Бастауыштың қатысу-қатыспауына қарай жай сөйлем жақты және жақсыз болып бөлінеді. Жай сөйлем қос сыңарлы болғанда тұрлаулы мүшенің екеуі де қатынасады: "Студент оқып жүр". "Марат — студент". Қос сыңарлы жай сөйлемде сөз саны елеулі қызмет. Атаулы сөйлем жазушы тіліне ықшамдық, көркемдік нәр береді, сондықтан табиғатты, адам келбетін (портретін) немесе басқа бір затты суреттеу үшін, жазушылар атаулы сөйлемді жиі қолданады. Атаулы сөйлемді көрсетіңіз. А) Қыс. 32. Атаулы сөйлемді көрсетіңіз. С) Тоғай, убистезин цена астана Егін, шалғын. 33. Атаулы сөйлемді көрсетіңіз. А) Айлы түн. 34. Атаулы.
вода 19л алматы
французская революция причины ход итоги
каспий теңізін қорғау
аэропорт билеты
дауыл деген не
.
==============================================================
~~~~~ фф аккаунт бесплатно ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Glass Hinge Explained In Fewer Than 140 Characters 24.09.06
- 다음글20 Up-And-Comers To Follow In The Replacement Windows Harrow Industry 24.09.06
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.