로고

Unifan
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    강연강좌 түртіп алу әдісі дегеніміз не - әдіс тәсіл дегеніміз не

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Jenni
    댓글 0건 조회 9회 작성일 24-09-07 23:26

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=түртіп+алу+әдісі+дегеніміз+не+әдіс+тәсіл+дегеніміз+не
     
     
    түртіп алу әдісі дегеніміз не - әдіс тәсіл дегеніміз не [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Нуртазаева Улдана Шакизадаевна арнаулы пән оқытушысы №12 Қармакшы кәсіптік лицейі Күні: 27. 10. 2012 ж Тобы № 167 Сабақтың тақырыбы: Түс және оның негізгі қасиеттері Сабақтың мақсаты а) білімділік: Оқушыларға маталарда не киімдерде Читать ещёНуртазаева Улдана Шакизадаевна арнаулы пән оқытушысы №12 Қармакшы кәсіптік лицейі Күні: 27. 10. 2012 ж Тобы № 167 Сабақтың тақырыбы: Түс және оның негізгі қасиеттері Сабақтың мақсаты а) білімділік: Оқушыларға маталарда не киімдерде кездесетін түстер, олардың бір- бірімен үйлесуі және түстердің қасиеттері туралы түсінік беру ; ә) тәрбиелік: Оқушыларды әсемдікке, әдемілікке баулу; Скрыть. Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. «V» — «Білемін» «-» «мен үшін түсініксіз» «+» — «мен үшін жаңа ақпарат» «?» — «мені. Әдіс дегеніміз не? Әдіс-тәсілдер жинағыӘдіс дегеніміз мұғалімнің белгілі бір мақсатқа жетудегі іс. Әдіс-тәсіл түрі, Мақсаты, Тиімділігі, Қолданылуы. «Миға шабуыл». (әдіс). Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар. Әдіс дегеніміз не? 1) зерттеудің жолын іздестіру 2) белгілі бір нәрсені талдау 3) іс-әрекетті жүзеге асыру.
    Түртіп алу әдісі дегеніміз не, әдіс тәсіл дегеніміз не
    Мұғалім жұптағы оқушыларға не білгендігі туралы пікір алмасуды және екі Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. Lieva Қазақ тілі сабақтарында белсенді әдіс-тәсілдерді қолдану-ді шығарды. Қазақ тілі сабақтарында белсенді әдіс-тәсілдерді қолдану ың флипбук нұсқасын оқыңыз. AnyFlip-те 1-50 бетті жүктеп алыңыз. Технология дегеніміз – бір істегі шеберлік пен ӛнердегі әдіс жиынтығы. Оқу Кез-келген сабақта ыңғайлы түртіп алу әдісін үнемі қолданамын. Осының. Түртіп алу әдісі дегеніміз не, әдіс тәсіл дегеніміз не Стратегия тақырыптың мазмұнын жақсы меңгеру, оқығанды есте сақтау үшін тиімді әдіс. 11 слайд INSERT немесе түртіп алу стратегиясы түртіп алу әдісі. Сын тұрғысынан ойлау жобасының әдіс-тәсілдері оқушыларды тынымсыз ізденімпаздыққа баулиды. Сыни ойлау деген не? INSERT немесе түртіп алу стратегиясы — түртіп алу әдісі. Читать ещёСын тұрғысынан ойлау жобасының әдіс-тәсілдері оқушыларды тынымсыз ізденімпаздыққа баулиды. Баланың еркін де терең ойлауына, үздіксіз жұмыс жасауына жол ашады. Оқушының ізденісі жеміссіз болмақ емес. Дәстүрлі білім беру кезіндегі оқушыны сын тұрғысынан ойлайтын оқушымен салыстырғанда нәтижесі жақсы болды. Сыни ойлау деген не? Сыни ойлау- өзіндік ойлау. Сыни ойлау – сұрақ қоюдан және шешімін талап ететін проблемаларды айқындаудан басталады. INSERT немесе түртіп алу стратегиясы — түртіп алу әдісі. Қолдарына қарындаш алып, «v»- білемін, «+» — білмеймін, «-» — мен үшін жаңа білім (ақпарат), «?» – мені таң қалдырды — деген белгілерді қойып отырып мәтіннің мазмұнын түсінеді. Скрыть. Тапсырманы оқып, түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасалады:w- білемін; + жаңалық; білмеймін;?- білгім келеді; кесте жүйесі бойынша жұмыс жасайды. Жаңа әдіс-тәсілдер, СТО, Бағалау. 11. İNSERT немесе түртіп алу стратегиясы — түртіп алу әдісі. Қолдарына қарындаш алып, «v»- білемін, «+» — білмеймін, «-» — мен үшін жаңа білім (ақпарат), «?» – мені таң қалдырды — деген белгілерді қойып отырып мәтіннің мазмұнын түсінеді. Читать ещёİNSERT немесе түртіп алу стратегиясы — түртіп алу әдісі. Қолдарына қарындаш алып, «v»- білемін, «+» — білмеймін, «-» — мен үшін жаңа білім (ақпарат), «?» – мені таң қалдырды — деген белгілерді қойып отырып мәтіннің мазмұнын түсінеді. Бұл әдіс – оқығанын саналы түсінуге, өз ойын басшылыққа алуға, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс. Оқушылар білгендерін анықтап, білмейтіндерін сұрауға әзірленеді. Бұл әрекет арқылы жаңаны түсіну үшін бұрынғы білетіндерімен жаңа материалды байланыстыруға дағдыланады. Скрыть. Сабақта қолданылатын 50 әдіс жинағы. Материал туралы қысқаша түсінік. Әдістер. Авторы: Кожабаева Гульжан Калуадиновна. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді. Әдіс-тәсілдер жинағыӘдіс дегеніміз – мұғалімнің белгілі бір мақсатқа жетудегі іс әрекеті, ал технология. Қазымыр оқушы. Оқушылардың бағалауы. Анықтаушы сұрақ. Бағалау сұрақтары. Қағаздағы сұрақтар. Тәжірибелік сұрақтар. Сұрақтар түрі. Конверттегі сұрақ. Сұрақтар шеңбері. Қарапайым сұрақтар. Тексерген топ. Төмендегі сұрақтарға жауап бер. Мұғалім жұптағы оқушыларға не білгендігі туралы пікір алмасуды және екі Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу.





    үндістанның ішкі саясаты, үндістан мен пәкістан арасындағы қақтығыс как сделать узелок на рубашке, какие обряды являются самыми ритуализированными жалпы ғылымдық әдістер, ғылыми таным әдістері және ғылыми ақиқат ерекшелігі тілдің асты ісіп кетсе, ауыз қуысы тіл тіс банк центркредит павлодар график работы, банк центркредит телефон колл центр семей ана туралы жыр өлең, ана туралы жыр текст предсменный медицинский осмотр водителей, ежегодный медосмотр работников рк нольпаза 40 мг цена астана, сколько стоит нольпаза 40 мг егіз сұрау дұғасы, дені сау бала тілеу дұғасы
    екіжақты бұрыш екі жазықтықтың арасындағы бұрыш
    декларация 270 сдать онлайн
    chat gpt как пользоваться
    толенгуты это
    зеленая экономика: реалии и перспективы в казахстане

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ тест биология 8 сынып жауаптарымен ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.