로고

Unifan
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    상품홍보 тілдің қоғамдық қызметі - тілдің атқаратын қызметі

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Renate
    댓글 0건 조회 11회 작성일 24-09-30 11:04

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=тілдің+қоғамдық+қызметі+тілдің+атқаратын+қызметі
     
     
    тілдің қоғамдық қызметі - тілдің атқаратын қызметі [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Transcript. Тілдің табиғаты тіл білімінің маңызды мәселелерінің бірі. Тілге анықтама беруде ең алдымен оның. әлеуметтік қызметі,яғни қоғамдағы. адамдардың қатынас құралы болу қызметі, негізге алынады.Тіл қатынас құралы ғана емес, сонымен. Тілдің қоғамдық-әлеуметтік мәні мен қызметі. атқаратын қызметі қандай деген сұрақтарды объективтік ақиқат тұрғысынан зерттеу қажеттігі келіп шығады. Тіл бұл барлық сөздердің, бейнелердің, түсініктердің және ұғымдардың жиынтығы, халық үшін белгілі бір ой жеткізу қызметкері. Сонымен қатар, бұл этностың. Жалпы тілдің қажеттігі адамдардың рухани әрекетімен, әрекет құралы болуымен байланыстырылады. Бұл көзқарастардың қалыптасуына Г. В. Ф. Гегель мен В. Сыныбы:9. Сабақ тақырыбы: Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі. Жалпы мақсат: Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі туралы түсінік бере отырып, қазақ тілінің мәртебесін аяққа баспай қашанда биік. Тілдің атқаратын міндеттері тілдін адамзат коғамындағы рөлімен және тіл бірліктерінін бір тобынын екінші бір. тобына бағыныштылығымен, бауыржан момышұлы москва үшін шайқас қысқаша мазмұны оған сәйкесіп отыруымен (мысалы, аффикстер мен түбір сөздердін ара катынасында). Тілдің табиғатын айқындайтын ең басты қасиеті делініп, әдетте, оның қатынас құралы болу қызметі аталады В. И. Ленин «Тіл — адам қатынасының аса маңызды құралы» -дейді. Қоғамдық теориялардың дұрыстығы тілдің қоғамдық қажеттіліктен пайда болғаны шындық және ол қоғамдық құбылыс ретінде қоғамда пайда болып, онымен бірге дамиды. атқаратын қызметі. Адамзат тілі – биологиялық та, психологиялық та құбылыс емес, ол қоғамдық (әлеуметтік) құбылыс, тіл қоғамға қызмет етеді. Тілдің табиғаты мен қоғамдық қызметі 2. Неміс ғалымы Франц Бопп: Тіл биологиялық құбылыс, оны құдай жаратқан, деп есептеді. Бұл пікірді А.Шлейхер де қолдады. Ол: "Тіл биологиялық организм сияқты туады, өседі. Тіл қызметі тілдің негізгі мәні, қоғамдағы міндеттері мен атқаратын жұмысы, табиғаты Тілді қоғамдық құбылыстардың қатарына жатқызуға негіз болатын басты. Тіл философиясының ғылыми түсінігі. Тілдің алғашқы негіздерін адамның пайда болуы процесімен байланыстыра қараған дұрыс екеніне көз жеткізуге болады. Ендеше тілдің қалыптасуы да адамның. Ал тілдің қоғамдық қызметі – бұл тілдің сол негізгі қызметтерінің түрлі әлеуметтік орталарда, қоғамдық өмір салаларында және әр түрлі мақсаттар мен жағдаяттарда пай-даланылуы мен. Жалпы тілдің қажеттігі адамдардың рухани әрекетімен, әрекет құралы болуымен байланыстырылады. Бұл көзқарастардың қалыптасуына Г. В. Ф. Гегель мен В. Ол тілдің қоғамдық дифференциялары деп аталады. Оның негізгілері: Тіл қызметі тілдің негізгі мәні, қоғамдағы міндеттері мен атқаратын жұмысы, табиғаты сиякты күрделі ұғымдарды камтиды. Адам қоғамындағы тілдің рөлі (қолданысы, міндеті) 2. Қайсы-бір кептік құрамындағы бірліктердің өзге көптіктерге жататын бірліктерге детерминацияланған сәйкестігі (немесе тәуелділігі. Тілдің мәні мен қызметін терең меңгеру Жобаның міндеттері: Тілдің тарихына үңілу. Тілдің қызметін анықтау. Мәселе: Білім беруде және тәрбие саласында, жалпы қоғамда тілдің қызметін зерттеу. Тілдің атқаратын міндеттері тілдің адамзат қоғамындағы рөлімен және тіл бірліктерінің бір тобынын екінші бір тобына бағыныштылығымен, оған сәйкесіп отыруымен (мысалы, аффикстер мен түбір сөздердің ара қатынасында). Мемлекеттік тілдің болашақ контентін қалыптастырудағы тілтанымдық зерттеулердің рөлі. Мақалада А.Байтұрсынұлы атындағы Тіл білімі институтынан бастау алатын тілтанымдық зерттеулердің.



    ойын арқылы оқыту [Читать далее...]

    Ойын арқылы оқыту" біздің тәжірибе. Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Орал қаласы білім беру бөлімінің. Ойын арқылы оқыту шығармашылықты, сыни тұрғыдан ойлауды және проблеманы шешу дағдыларын дамытатыны дәлелденгенімен, тәрбиешілер үшін бұл әрекеттердің білім беру мақсаттары мен. Ойын арқылы оқыту процесінде қарым қатынас стилі мен сипаты,сондай-ақ педагог қызметі өзгереді ол сабақта ұйымдастырушы,үйлестіруші және кеңесші ретін атқарады.Ойында бірде-бір оқушы. Викторинаға негізделген оқыту, ойын арқылы бағалау: Қайталау және бағалау, ойын арқылы оқыту: Математика және тілді үйрену (k-8) Ашық шығармашылық, stem, ынтымақтастық: Тілдерді оқыту. Ойын технологиясын ұйымдастыру. Ойын арқылы оқыту технологиясы бір-бірімен байланысқан үш кезеңнен тұрады: дайындық, ойынды жүргізу, қорытынды кезеңдер. Бірінші кезең. Ойынға дайындық. Мектеп жасына дейінгі баланы дамытатын, өсіретін, әрі тәрбиелейтін де негізгі іс – әрекет ойын. Ойын арқылы бала қоршаған ортамен, адаммен, олардың еңбегімен. Дидактикалық ойын – оның аты айтып тұрғандай, баланың ақыл ойын дамытып, таным түсініктерді ажыратудағы әдістердің бірі. Ойын арқылы оқыту –. Бұл жан-жақты нұсқаулық сізге ойын арқылы оқыту туралы білуіңіз керек барлық нәрсені үйретеді. Геймификация нені қамтитынын, оның неліктен тиімді екенін, оны қалай сәтті енгізуге. Ал балабақшада оқыту іс әрекетінің негізгі элементтерінің бірі – ойын болғандықтан педагог бала ойынына зор мән беріп, оны баланың қарым қатынас қабілетінің. Ойын арқылы оқыту шығармашылықты, сыни тұрғыдан ойлауды және проблеманы шешу дағдыларын дамытатыны дәлелденгенімен, тәрбиешілер үшін бұл әрекеттердің білім беру мақсаттары мен. Бұл жан-жақты нұсқаулық сізге ойын арқылы оқыту туралы білуіңіз керек барлық нәрсені үйретеді. Геймификация нені қамтитынын, оның неліктен тиімді екенін, оны қалай сәтті енгізуге. Қазіргі уақытта заманауи педагогикада көптеген инетрактивті жаттығулар, шығармашылық тапсырмалар, оқыту ойындары мен проект әдістері, дискуссиялар, миға шабуыл. Дидактикалық ойын – балалардың оқу әрекетін жандандырып, оқуға деген ынтасын арттыратын маңызды құрал. Оның нәтижесі – балалардың білімді игеруде, ақыл-ой. Ойын арқылы оқыту технологиясы Ойын технологиясының ерекшелігі: ойындық іс-әрекеттің психологиялық механизмі жеке бастың өзіндік талап-талғамдарына сүйенеді. Бастауыш сынып оқушыларын оқыту кезінде ерекше орынды ойын алады. Ойын бұл жерде оқыту әдісі ретінде жүреді. ой өрісін ойын арқылы дамытады, ойнай отырып білім көрсеткішіне өз үлесін. Ойын баласын оқытудың басты жолы ойын әдісі. Баланы оқытудың барысында оның берілген ақпаратты қабылдауда ыждағаты, төзімі 20 минуттан аспайды. Оларды оқыту нәтижесі оқушылардың сындарлы ойлау, өзіндік ізденіс пен ақпаратты терең талдау машығын игеру болуға тиіс. Ойын арқылы баланың дене құрылысы жетіліп, өзі жасаған қимылына. Ойын арқылы оқыту – мектеп жасына дейінгі кезеңнің, негізгі ерекшелігі. Білімді меңгеру және оны бекіту үшін, дағды мен әдет қалыптастыруда балаға қайталау.

    арман кітабы гүлі бар сақина есік таротының таралуы столбняк қазақша, дифтерия қоздырғышы христиан дінінің құндылықтары хазреті мұхаммед алейһиссаламның өмірі кітап, адамзаттың асыл тәжі мұхаммед пайғамбардың өмірі түсінде жасыл өскіндер аллергия түрлері фото күннің 12-ші үйінде юпитер, күннің 11-ші үйінде сатурн мысық өзінің котят арман кітабын жеді, ахмет байтұрсынұлы шығармалар жинағы
    қазақстанда туризмді дамытудың тиімділігі неде
    как сменить национальность в паспорте
    7 сынып биология ктп 34 сағат

    ситуациялық есептер жауаптарымен тыныс алу
    бастауыш сынып оқушыларының оқу техникасын
    педагогикалық әдеп дөңгелек үстел

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ орысша тақпақтар жаңа жылға ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.