일대기영상 зерттеу деген не - зерттеу әдістері дегеніміз не
페이지 정보
본문
зерттеу деген не - зерттеу әдістері дегеніміз не [Подробнее...]
Зерттеу міндеттері зерттеу мақсатының бөлшектенуі, зерттеу, анықтау, айқындау, қорытындылау, нақтылау, ұсыну, тәжірибелік жұмыста тексеру тұрғысында құрылады. Зерттеу міндеттері. зерттеу мақсатының бөлшектенуі, зерттеу, анықтау, біртұтастық принципі айқындау, қорытындылау, нақтылау, ұсыну, тәжірибелік жұмыста тексеру тұрғысында құрылады. Мақсатқа жету үшін не істеу. Зерттеу нысаны бұл проблеманы тудыратын белгілі бір құбылыс немесе процесс. Қызмет оған бағытталған. Зерттеудің тақырыбы шешімнің іздестірілуін жүзеге асыратын объектінің арнайы сайты. Жиі таңдау қиын немесе ауқымды мәселелерге байланысты. Тренингтік зерттеулердің бөлігі ретінде, олар толық ашылу үшін ауыртпалықты болуы мүмкін. Осындай жағдайларда зерттеудің мақсаттары мен міндеттері ақыр аяғына дейін іске асырылмайды. Басқа жағдай болуы мүмкін. Мәселен, бір себеппен немесе басқа біреу студенттің бәріне бұрыннан белгілі бір проблеманы таңдайды және жаңа бастаған зерттеушілердің тар шеңберіне түсініксіз. Гипотеза. Мәселе бойынша арнайы әдебиеттерді оқып білуіңізге болады. Зерттеу пәнін философиялық заңдар, ұстанымдар, ұғымдар, әдістер арқылы қарастыру Педагогикалық зерттеудің теориялық негізі туралы білім көптеген оқу. Әдіс нақты бір міндетті шешуге арналған әрекетті практикалық не теориялық тұрғыдан игерудің біршама біркелкі тәсілдерінің, операцияларының жиынтығы. Әдіс нақты бір міндетті шешуге арналған әрекетті практикалық не теориялық тұрғыдан игерудің біршама біркелкі тәсілдерінің, операцияларының жиынтығы. Ондай амал-тәсілдердің жүйесі мен жиынтығын зерттеу әдістері деп атайды. Тіл білімінің зерттеу әдістеріне айтылғанда әдіс (метод), травматолог-ортопед астана отзывы әдістеме (методика), әдіснама (методология) және тәсіл (прием) деген терминдері қолданылады. Алдыңғы үшеуінің ішіндегі ең жалпысы және мағынасы жағынан ауқымдысы –әдіснама да, ал нақтылысы –әдіс термині. Әдіснама (методология) –жаратылыс пен қоғам өміріндегі құбылыстардың зерттеудің, танып-білудің, түсіндірудің жалпы ғылымдық, философиялық бағыт-бағдарын, жолын көрсетеді. Ол барлық ғылым салаларына ортақ. Мысалы: бұрынғы Кеңес Одағындағы мұндай әдіснамалық принцип –тарихи материализм немесе маркстік диалектика деп аталынған. Зерттеу нысаны бұл проблеманы тудыратын белгілі бір құбылыс немесе процесс. Қызмет оған бағытталған. Зерттеудің тақырыбы шешімнің іздестірілуін жүзеге асыратын объектінің арнайы сайты. Жиі таңдау қиын немесе ауқымды мәселелерге байланысты. Тренингтік зерттеулердің бөлігі ретінде, олар толық ашылу үшін ауыртпалықты болуы мүмкін. Осындай жағдайларда зерттеудің мақсаттары мен міндеттері ақыр аяғына дейін іске асырылмайды. Басқа жағдай болуы мүмкін. Мәселен, бір себеппен немесе басқа біреу студенттің бәріне бұрыннан белгілі бір проблеманы таңдайды және жаңа бастаған зерттеушілердің тар шеңберіне түсініксіз. Гипотеза. Мәселе бойынша арнайы әдебиеттерді оқып білуіңізге болады. Ғылыми зерттеудің негізгі әдістері: мысалдар, сипаттамалар. Қандай зерттеу әдістерін қолдану керек? Біз қазіргі әдістердің сипаттамаларын және оларды қолдану мүмкіндігін зерттейміз. Магистрант: әдіснамалық білімнің құрылымы мен қызметі туралы жалпы түсінікті; психологиялық-педагогикалық зерттеу және оның ғылыми аппаратының жүйелілік. Зерттеу әдістері туралы жалпы мәліметтер: әдіс, әдістеме, әд. Ғылымның алдына қоятын негізгі мақсаты –өз нысанын жан-жақты танып. Ғылыми-зерттеу жұмыстары (ҒЗЖ) – қол жеткен білімдерді кеңейту және жаңа білімдер алу, ғылыми топшылауларды тексеру, табиғат пен қоғамда көрініс табатын заңдылықтарды анықтау, жобаларды ғылыми тұрғыда жинақтап. Зерттеу дегеніміз не? Зерттеудің тұжырымдамасы мен мағынасы бұл интеллектуалды және эксперименттік процесс. Зерттеу әдістері және әдістемесі туралы жалпы түсінік. "Әдіс" грек тілінен аударғанда "методос" таным амалы, тәсілі деген мағынаны білдіреді. Ғылыми-зерттеу жұмыстары (ҒЗЖ) [1] – қол жеткен білімдерді кеңейту және жаңа білімдер алу, ғылыми топшылауларды тексеру, табиғат пен қоғамда көрініс табатын. Ондай амал-тәсілдердің жүйесі мен жиынтығын зерттеу әдістері деп атайды. Тіл білімінің зерттеу әдістеріне айтылғанда әдіс (метод), әдістеме (методика), әдіснама (методология) және тәсіл (прием) деген терминдері қолданылады. Алдыңғы үшеуінің ішіндегі ең жалпысы және мағынасы жағынан ауқымдысы –әдіснама да, ал нақтылысы –әдіс термині. Әдіснама (методология) –жаратылыс пен қоғам өміріндегі құбылыстардың зерттеудің, танып-білудің, түсіндірудің жалпы ғылымдық, философиялық бағыт-бағдарын, жолын көрсетеді. Ол барлық ғылым салаларына ортақ. Мысалы: бұрынғы Кеңес Одағындағы мұндай әдіснамалық принцип –тарихи материализм немесе маркстік диалектика деп аталынған.
саки предки казахов, какими были предки казахов специальность автоэлектрик, учиться на автоэлектрика после 9 класса раушан жүйелеу, раушан гүлінің түрі
москва нью йорк сколько время лететь билет жд уфа москва стоимость билета
одақтас мемлекеттердің түзілу формасы
образец заявления об утере удостоверения личности рк
бесік жыры әлди әлди скачать
дос туралы өлең мұқағали мақатаев
.
==============================================================
~~~~~ күш импульсінің өрнегі ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Poll: How Much Do You Earn From Watch Free Poker TV Shows? 24.10.30
- 다음글Have you Heard? Online Poker Tournaments Is Your Finest Guess To Develop 24.10.30
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.