강연강좌 бөлім бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты - ортақ тақырыптар арқылы оқы…
페이지 정보
본문
бөлім бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты - ортақ тақырыптар арқылы оқыту [Подробнее...]
Бағалау критерийлері. ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫ ӨТКІЗУ. Жиынтық бағалау мөлшері. Жиынтық бағалау үдерісі. Ойлау Бағалау критерийлері. Бағалау критерийлерін құру. Критериалды бағалау жүйесі. Критериалды бағалау ережесі. Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау үдерісі білім алушының белгілі бір бөлімді/ортақ тақырыпты аяқтауы бойынша жинақтаған білімі мен дағды. Критериалды бағалау қалыптастырушы және жиынтық бағалау арқылы жүзеге асырылады. Қалыптастырушы бағалау— оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді. Үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар күнделікті сабақта орындатуға арналған. Әр тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру үшін әр оқушыға кері байланыс жасайды. Қалыптастырушы бағалауда түрлі әдістерді қолдануға болады. «Екі жұлдыз, бір тілек», қазақ тілі әдебиет грант қанша балл 2024 «Бағалау ағашы», «Бағдаршам», «Смайликтер». Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауды ұйымдастыру, жоспарлау бекітілген бағалау критерийлері ережесіне сәйкес өткізіледі. Бөлім бойынша жиынтық бағалау 1 бөлімнен тұрған. Менің Отаным Қазақстан» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау. Сөйлеу әрекетінің түрлері Оқу мақсаты. Бағалау критерийі. І тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған. Спецификация 4-сыныпта «Қазақ тілі» пәнінен тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды. 2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар. Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалаудың рәсімдер саны жиынтық бағалауға қатысты әдістемелік ұсыныста берілген: • жаратылыстану-ғылыми пәндер – бөлім бойынша. Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары оқу мақсаттары мен бағалау критерийлеріне сәйкес құрастырылады. Тоқсандықжиынтық бағалау тоқсан соңында өткізіледі, оқу бағдарламасы мазмұнын білуі, дағдысы, айфон 15 под водой түсінуі туралы дәлелдерді ұсына отырып, тоқсандағы оқуға қатысты ілгерілеуді өлшейді. 2. Жиынтық бағалау бойынша берілген тапсырмалар уақытында орындалсын. 3. Модерация тобының жұмысы жандандырылсын. Коучинг: шәмшінің әндері текст «Жиынтық және тоқсандық бағалау: ұйымдастыру және өткізу». Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар бөлімдегі оқу мақсаттары мен бағалау критерийлеріне. сәйкестендіріліп. Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан/ триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды. Тарау/ ортақ тақырыптар және тоқсан бойынша қайтадан жиынтық бағалауды өткізуге рұқсат етілмейді. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары тоқсандық жиынтық бағалаудың сипаттамасы негізінде құрастырылады. Сипаттамалар тоқсандық жиынтық бағалаудың құрылымы мен мазмұнына және оны барлық орта білім беретін ұйымдарда өткізуге тиісті бірыңғай талаптар болып табылады. Сипаттамаларға кіреді: мақсат, тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу, өткізу жөнінде нұсқаулар, тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалар үлгісі, тапсырмаларға қойылатын балл схемасы. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 5. 1. 2. 1 – әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (қазақ әдебиеті) 5 – 5 сынып 1 – түсіну және жауап беру 2 – әдеби шығарманың тұжырымдамасы 1 – оқыту мақсаты. ОҚУ ЖОСПАРЫ • Ұзақ мерзімді жоспар • Орта мерзімді жоспар • Қысқа мерзімді жоспар үлгісі Күнтізбелік-тақырыптық жоспар. 4.2.1.1 Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау және. ұйымдастыру. 25. Аталған бағалау түрінің мақсаты бөлім тақырыбы/ортақ тақырыптар бойынша жіберілген кемшіліктердің дер кезінде алдын алу болып табылады. Тоқсандық жиынтық бағалау мен білім берудің белгілі бір деңгейіндегі жиынтық бағалау оқу бағдарламасын меңгеру деңгейін анықтау үшін жүргізіледі. Мұндай жиынтық бағалаудың мазмұнына оқудағы күтілетін нәтижелердің ішіндегі репрезентативті таңдау жатады. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 5. 1. 2. 1 – әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (қазақ әдебиеті) 5 – 5 сынып 1 – түсіну және жауап беру 2 – әдеби шығарманың тұжырымдамасы 1 – оқыту мақсаты. ОҚУ ЖОСПАРЫ • Ұзақ мерзімді жоспар • Орта мерзімді жоспар • Қысқа мерзімді жоспар үлгісі Күнтізбелік-тақырыптық жоспар.
перу астанасы, перу ен биік нүктесі жұлдыздар музыка скачать, райм плачут все улицы скачать арыстын жагасында текст, шәмші қалдаяқов арыс жағасында скачать текст алма деген созге сойлем курау, омоним сөздер дегеніміз не сан-тулип, кино бинго бонго смотреть онлайн жер учаскесі, жер сатып алу құжаттары
баян перевод на русский, баян сулу перевод с казахского қазақстанның сәулет өнері эссе, қазақстанның ежелгі сәулет өнері бата современный, қарапайым бата балага смесь беру, 2 айлык балага косымша тамак каникулы у студентов колледжа 2022 казахстан, каникулы у студентов 2022 казахстан қосымша білім беру педагогы баяндама, қосымша білім беру жүйесі презентация ұбт психологиялық қолдау, ұбт ға психологиялық дайындық ата аналарға кеңес
медсестра атырау требуется частная клиника
компьютерлік ойындар пайдасы мен зияны эссе
сколько лететь на марокко из москвы классный час о москве для 1 класса
санаторий сарыагаш что лечит
синхронды асинхронды қозғалтқыш айырмашылығы
.
==============================================================
~~~~~ аутизм белгілері балаларда ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글웹툰사이트 ※주소모음※ 모든링크 밤토끼 성인 24.11.19
- 다음글누누티비 우회 ※주소모음※ 사이트순위 모음 세상의모든링크 사이트주소 24.11.19
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.